Typiskt då!!

Hadde tänkt och gå till arbetsförmedlingen idag.Så dom kan skriva under mitt papper,så jag får pengar.
Men tror ni inte att det dumma stället har STÄNGT på fredagar?FAN FAN!!:(
Eftersom jag åker på söndag,och kommer hem på torsdag natt.Så kan ja inte skicka in lappen förns måndagen där efter. Sen tar det hela 14 dagar innan jag får mina pengar!!!!!SUCK!!!!!!!!
Men som tur är,så får ja låna pengar av Matte,så jag kan betala mina räkningar iaf.:). Fast avskyr verkligen att låna pengar.Vill kunna klara mej själv ju.Men ibland behöver man hjälp.:)

Jag kan inte riktigt förstå hur dom tänker på arbetsförmedlingen.Dom säger dom har jätte mycket och göra.
Men ändå så har dom bara öppet tre dagar i veckan?Hur fan går det ihop?KONSTIGT!!!





Kommentarer
Postat av: Leia

Så typiskt!

2009-01-25 @ 21:29:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0