Jag är den jag är

och det tänker jag inte ändra på.Så från och med nu tänker jag inte bry mej om vad andra tycker!
Så länge det finns folk omkring mej som älskar mej,för den jag är.Så bryr jag mej inte!
Så är det med det....:)

I lördags var jag och söt i skövde på bio.Såg filmen Yes Man med Jim Carrey.Den var underbar!
En av dom bästa filmerna jag sett på mycket länge!
Älskar Jim Carrey.Han är en av dom bästa skådespelarna som finns tycker jag.
Rekommenderar er att se Yes Man:)

Är inne på shimmer.nu och kollar lite.Finns mycket fint där.
Föll pladask för denna fina klänningen...

 
Så fin med svarta,höga stövlar till:)

Nu ska jag laga lite mat.Kanske blir något med fisk,alltid lika gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0