En vanlig tisdag

Idag har det verkligen inte hänt något speciellt. Har vart på gruppmöte på arbetsförmedlingen.
I hela två timmar höll det på,var så trist.dom säger ju bara saker man redan vet.
Sen tjatar dom på en att söka jobb,att det finns gör många jobb.Men om det finns så många jobb.Hur kommer det sej då,att alla företag säger uppp folk???KONSTIGT!!
Var en sväng hos Sofi förut med,satt och tjata lite och busade med hennes lilla dotter.Alltid lika kul.
Nu sitter jag här och väntar på att min bror ska komma.Han ska kolla på min gamla byrå,om han vill ha den.
Vi ska nämligen köpa en garderob på Ikea.:).Så vi får plats med alla kläder.Sen ska vi möblera om i sovrummet me.
Får se hur det blir:)

Usch,kom på en sak förut.Inte så allvarlig egentligen.Men iallafall,pappa hadde hudcancer för ett tag sedan.Men han mår bra nu.Han hade konstiga leverfläckar på ryggen,som visade sej vara cancer.
Nu är det så att jag har två GÖR STORA mörka leverfläckar på ryggen.Mamma har bett mej hålla koll på dom.För man vet aldrig.Jag har ju samma piggment som pappa.Sen bränner jag mej lätt också.
Men jag glömmer ju alltid bort och kolla på dom.Måste skärpa mej!!För man vet ju aldrig.
Min bror har också haft sånt,fast dom va godartade.Som tur va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0