trötter

Gäsp...sitter här och gäspar för mej själv.Funderar på att gå och lägga mej i sängen och läsa lite kanske?
Vore ganska mysigt faktiskt.
Var ju som sagt på stan med Sofi idag,vi åt frukost på Gustafssons.Jätte trevligt:).Vi satt där över en timme.
Alltid lika mysigt.
Sen gick vi in på SOHO...jag provade toppen jag pratat om,den satt perfekt!Ska ta kort sen och lägga upp.
Köpte även turkos scarf:).Passa ihop med toppen.Så jag är jätte nöjd med mina inköp:)

Sofi köpte en rosa scarf,jätte söt var hon i den.

Ne...nu ska ja nog ta min bok och krypa ner i sängen.Bloggar mer senare:)


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Åh, visst är Greys BRA!!!!

Jag är verkligen beroende av den serien!! ;0)

2009-02-19 @ 12:27:42
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0