Sorry...

att det var längesen ja skrev:(.Har bara inte orkat.Mår inte så jätte bra just nu tyvärr.
Allt började i lördags natt,skulle precis börja borsta tänderna.När allt helt plötsligt började snurra,d tjöt i öronen och sen blev allt bara svart. Jag föll ner i bad karet.Kan säga att det var verkligen TUR att ja inte slog i huvet.
Matte kom springande.Han trodde det var mitt knä som hoppat ur led igen.Men nepp.ja svimmade.För FÖRSTA gången i mitt liv.
Han hjälpte mej upp,jag var helt kallsvettig och yr.Det stack i  händerna och armarna kändes tunga som bly.Var gör otäckt.:(
Sen dess e ja nästan törstig HELA tiden,springer på toa flera gånger i timmen och blir gör lätt yr.Är så konstigt svag i kroppen.:(
Kanske dags att ringa vårdcentralen snart?

Men ja orkade iaf me ett spinning pass igår,fast va helt yr o svag efteråt.Men det va d värt.Louise va ju instruktör.:)
Hon e killens ,brorsas tjej.
Har nyss vilat lite,efter att varit ute på en promenad.Var gör härligt:).Men är inte van vid att bli så trött efteråt.

Ska snart laga mej lite mat,om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0