Så nervös!!

Usch,om två timmar ska jag till doktorn.Är så förbannat nervös så jag vet inte vad jag gör snart....:(!
AVSKYR att gå till doktorn,för man vet ju aldrig vad dom kommer säga och göra.
Gillar inte känslan man får när man går in på ett sjukhus/vårdcentral.Får ,kan man säga,en otäck känsla i hela kroppen.
Vill bara springa ut därifrån.MEN...nu MÅSTE jag till doktorn...menar..d kan ju va så att ja faktiskt har diabetes.
Alla symtom och så tyder på det ialla fall....:(.,...Nåja..det kommer nog gå bra.
Hoppas besöket går fort....och att det inte är nått fel på mej.
Om dom tex säger,att jag får en ny tid.För dom måste ta mer prover mm.DÅ BLIR JA ÄNNU MER NERVÖS & OROLIG!
Vill hellre ha ett klart besked redan idag.......

Nåja..nu ska ja snart bege mej iväg till arbetsförmedlingen...TRÅKIGT VÄRRE!!!



JAG VILL INTEEEEEEEEEEEE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0