Jag e frisk!

Nu har jag varit på vårdcentralen.Dom gjorde en massa olika prover och undersökte mej.
Men dom hitta inget fel:).Känns så UNDERBART!:)
Fast sen är ju inte alla proverna klara ännu,men blodsockret var okej och inget socker i urinet.Så det är ju bra.
Men jag fick vänta LÄNGE på att få provsvaren.En hel timme nästan.Men då var inte provet på blodsockret klart.
Så då fick ja vänta typ 35 min mer....SUCK!!
Men det var det helt klart värt...:)
Det enda som inte va så bra,va att mitt blodtryck va lite lågt.Men tydligen inget farligt.

Så nu sitter jag här,mätt och belåten  och med ett stort plåster på ena armen.Usch..det var otäckt att ta blodprov.
Gillar ju inte sprutor alls.Kände hur jag blev helt blek i ansiktet och snurrig.Läkaren bad mej andas långa och djupa andetag.:).Så det syntes tydligen att jag inte gillar sprutor....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0