barn på G?

HMMMMMMMMMMMMMMMM....ne..inte än på typ 5-6 år om ja får bestämma.:)
Men klart man lägntar och drömmer lite grand.Barn är ju bara så underbara.
Särskilt när man vet att dom inte är ens egna barn.:).
Nej då.

Men det jag märkt idag,är att Matte är otroligt barnkär och barn gillar honom.
Det värmde och se det.För NÅN dag kommer vi ju skaffa barn,för barn e nått jag vill ha.
Är ju en del av livet,en självklarhet liksom.Tycker jag iallafall.
Tänk och få en dotter eller son,med Mattes ögon:).Dom underbaraste ögonen som finns,gärna hans leende med.....:).
Äsch...våra barn får se ut PRECIS hur som helst,kommer älska dom lika mycket för det.

Men säger bara EN sak,jag vill inte ha ett helt fotbollslag med ungar.Fast minst två stycken.
Jag är uppväxt i en liten familj.Har bara ett syskon.Medans Matte har en gör stor familj.
Med både hel,halv och ingifta syskon.Så han vill ju ha MASSOR med barn!
Får se hur det blir med den saken.Är ju inte han som ska bära på dom i nio månader.Inte han som ska pressa ut dom och skrika av smärta.Eller hur??:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0