Äntligen fredag

Då var det fredag igen då.Tiden går som sagt snabbt.
Skulle träffat Sofi idag,men när ja vaknade va ja så sjukt trött.Det är jag fortfarande.:(
Ett tag sen nu,som jag fick sova en hel natt.Vaknar minst en gång varje natt,och är antingen törstig eller kissnödig.
Så less på det.Killen börjar misstänka att jag kanske har diabetes??Så på måndag är det jag som ringer vårdcentralen.
Usch,jag gillar inte läkare.Dom är otäcka.:). Nej då,det ska nog gå bra.

Händer idag då?Hmmm....just nu händer typ inget.Sitter här och degar,läser lite bloggar.Snart göra mej iordning,kanske gå och köpa lite druvsocker.Bra och ha,if jag blir dåsig.Vilket jag blir dagligen nu för tiden.
Sen ikväll ska vi till mina kära föräldrar och äta mat.Undrar vad det bli för gott:).Älskar deras mat.
Imorn kanske Björn kommer hit och dricker lite öl med oss på kvällen.Alltid lika trevligt.
Vi ska nog hälsa på Mattes mamma på förmiddagen med.:).Länge sen nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0