sommar

Mmmm..sitter här och känner lukten från nån grill nånstans.
Man börjar känna att sommaren är på väg nu.
Lägntar tills man kan sitta vid en sjö och grilla och dricka en kall öl,med alla goa och underbara vänner.
Det är SOMMAR för mej.För erkänn,när det är fint väder och varmt.Då behöver man
inte åka utomlands.Svensk sommar kan vara så underbar...:)

Vet ju vad som väntar mej i sommar,Öland kanske.HOPPAS!:).
Sen ska vi ut och paddla en hel helg i Dalsland.Ska bli så kul.Men är lite nervös,för två saker.
Eftersom vi ska sova ute, och inte har tillgång till dusch.TÄNK om jag RÅKAR ha mens just den helgen.
Skulle fasen inte förvåna mej.Då blir det jobbigt ju....killar har det så lätt allså.Eller hur?
Sen har jag sån stor orm fobi,så det är inte sant!!Kommer säkert stöta på någon orm där ute.
Gör jag det,då är hela helgen förstörd.Då vill jag bara hem.....ormar är det värsta jag vet.
Det spelar ingen roll om det är en huggorm,snok eller koppar ödla (okej,vet,d e ingen orm,men ser ut som en).
Dom är lika äckliga,vidriga och otäcka för det....RYSER BARA JAG TÄNKER PÅ DOM SMÅ KRÄKEN....HEHE


Bild från förra året,vid Vänern.Hahahaha.gillar inte min blick på den bilden


Mmmm...svensk sommar.....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0