Påskafton

Min påsk har varit helt underbar,mycket god mat och trevligt sällskap.
Sen kan man inte säga att vädret har varit dåligt heller. Var nog längesedan vi hadde så här fint väder vid påsk.
Igår åt jag först lite påskmat hos mina päron,sen åkte vi och hälsade på morfar på sjukhuset.
Han måde faktiskt helt okej,var pigg och så.Är så glad,han får komma hem imorn.

Sen på kvällen var vi på fest, hos Peter och Mari.Var gör kul.Men hadde gör svårt att dricka först, mådde bara illa.
Men gick lättare efter ett tag.Mari och Lisa var utklädda till kycklingar.Så söta så..hehhee.
Tyvärr tog jag inte kort på dom,är ju så dålig på och ta kort,eller iaf komma ihåg att göra det.
Men d blev en del bilder,kommer kanske upp här imorn.
Efter några timmar gick vi ut till Stadt här i Skara.De va mycket folk där,men musiken va totalt kass.
Men vi hadde så kul ändå...

Idag har vi vart hos mina päron och ätit våfflor,sen passade vi även på att tvätta Mattes bil.
Så nu ser den ut som en ny bil igen...typ.
Imorn ska vi till hans farbror och hälsa på, dom har nyligen fått en liten bebis.
Så det kommer bli gör kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0