Lördagens outfit

Var ju på bio igår,såg filmen The unborn.Jätte bra,men väldigt skrämmande.
Jag gillar känslan man får när man blir skrämd,men är ändå otäckt på nått sätt.
Mitt i filmen gick Matte på toa,så då satt jag där själv.Var livrädd.
Vill ju ha nån och hålla i handen,när man ser sånna här filmer:)


Topp,Gina tricot
Jeans,Halens

Lägger även upp lite bilder från förra fredagen,när vi var och grillade med Linda & Fredde:)


Älsklingen fixar med grillen..snyggt med röken bakom....


Fredde sitter och spanar...


Nu börjar det hända grejjer...:)


Matte,stolt över att ha tänt grillen..hehehee


Hahahaa..ingen älskar Smirnoff ice som min gumma Linda..:)


Fredde siter och myser med sin Lapin Kulta.Vacker himmel bakom...


Du e så rolig älskling....:)

Kommentarer
Postat av: bitte

Fan vad vacker jag är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0