Ingen rubrik.....

Inte alltid man vet vad man ska ha som rubrik ju.Känner inte ni oxå så ibland?
Idag har jag fikat lite med Linda,längesen nu.Så det var gör trevligt.
Hon åt en räk smörgås,och jag en bakelese.Vilket jag ångrar nu.Mådde verklige illa sen,den va gör söt.
Sen efter det gick vi hem till henne,tog med hennes katt Kissy ut på en sk "promenad".
Men hon va så feg, låg mest i gräset och  kollade. Så söt.
Har även spelat bowling idag,fredde va så snäll och bjöd mej.Men jag förlorade ju självklart, har typ inte spelat på ett halv år eller nått.Så jag skyller på det.Men jag avslutade iaf med en STRIKE!!:).
Fredde vann och Linda kom tvåa.
Nyligen va Björn här, och vi fikade IGEN!!:(.Känner mej så jädra onyttig idag.......snyft.
Men som tur är,så ska vi ut på en lång cykel tur imorn.HÄRLIGT!!
Sen på kvällen blir det bio, "The onborn", en thriller. Hoppas den inte är för skrämmande bara........:)
Får hålla Matte i handen...hehehehe..:).Nej då,så hemskt är det inte.Gillar sånna filmer, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0