GLAD PÅSK

På er allihopa! Hoppas ni får en lika fin påsk som jag kommer få:).
Nyss vart uppe hos mina älskade päron och fikat,sen grillade vi och senare blev det vin.
Var jätte mysigt att sitta ute i solen och prata.Fick äntligen användning för mina nya solbrillor, som jag köpte nere i Playa del ingles.Ärligt talat brukar jag inte använda brillor så ofta.Aldrig tyckt att jag passar i det.
Men dom nya e riktigt snygga.Så kanske ska börja me det nu i sommar.

Men har även fått veta en tråkig sak.Att min morfar har åkt in på sjukhus IGEN!!:(.
Han har kol,hans lungor är totalt förstörda.Så han har syrgas dygnet runt.Plus att han äter en massa medecin.
Nu har han helt plötsligt börjat bli helt orkeslös och svimmar så fort han ska göra nått.
Det känns inte kul,men skönt och veta att han får den hjälp han behöver.
Han är envis min morfar,precis som jag:).Så förhoppningsvis kommer han överleva.
Men man vet aldrig.Så jag vågar inte hoppas på nått riktigt....

Kommentarer
Postat av: Anna Lundh [deltagare i Robinson 2009]

Tack ;D Glad Påsk !!!! Hoppas du får en jättehärlig helg!

kan lova det var en häftig upplevelse att vara me i robinson :D kika ikvälL!!! kraaaaam

2009-04-11 @ 10:06:27
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0