Rolig fest..

Hade jätte kul igår!Vi va på fest i Lidköping,hos min killes kompis Mattias.Jätte trevlig kille.:).
Först va ja enda tjejen,med tre killar.Men hade kul ändå.Tycker om att umgås med killar,dom är mycket trevligare än tjejer.Ibland iallafall,finns ju undantag.:).

Vi satt och drack öl,och sen hade vi med oss Artic Strawberry vodka,Tia Maria,Captain Morgan och en massa olika juicer och såklart mjölk.Just det,lime frukt oxå. Matte gjorde en gör god drink, blandade Artic,rom och tranbärsjuice.Fasen vad  GOTT!!Smakade inte nån alkohol.:).Sen gjorde vi en annan drink,med pressad lime saft i...BLÄÄ!Den va så besk o äcklig.Men fick i mej den ändå.


Sjävklart så rökte Mattes kompisar,jag slutade nån gång förra året.Blev såååå röksugen!Det va längesen jag blev så röksugen.Matte frågade om jag ville ha en snus,jag tvekade först.Men han sa att det dämpar röksuget.Så tog en,ibörjan kände jag inget.Bara att sved lite,men sen helt plötsligt började allt snurra som fasen!Det va otäckt.
Hamnade på toaletten,satt där ett tag o mådde inte bra.När Matte frågade om vi kanske skulle åka hem.
Skämdes så,kändes som jag förstört kvällen.Men han sa jag inte hade det.
Usch,ska ALDRIG mer snusa.Så vidrigt när man får en nikotinchock.
Men kvällen var helt underbar ändå,Mattias (han som hade festen) hade en jätte fin lägenhet.
Hans balkong var gör stor,inglasad och med heltäckningsmatta.:).
Sa att jag gärna skulle vilja bo i det området,vi pratar om o flytta till Lidköping nästa år.
Men dom sa att det var en bostadsrätt, och tydligen svindyr!Suck.

Nu sitter vi och kollar på Southpark,om en timme ska ví gå upp till mina underbara päron och fika.:)

Kommentarer
Postat av: bitte

haha driver ju med dig kom ut på msn slyna

2008-09-28 @ 14:25:33
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: våldtagens väg

snus är förrädiskt på så sätt..

2008-09-29 @ 13:23:31
URL: http://vagentillratt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! ^^

2008-09-29 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0