Helgen...

Min helg har varit lugn o trevlig. Skulle jobbat i fredags egentligen,men blev bara två timmars sömn natten till fredagen. För vi va på akuten me Alicias kille Björn,va nått fel på hans hjärta. Vi vänta i över fem timmar på en läkare.:(.
Så jag stannade hemma i fredags och tog d lugnt , sov ut.
På kvällen var vi hos Alicia och hjälpte henne med hennes dator. Matte fick den o funka,hon blev så glad!:)
Jag myste me hennes lilla katt Ester. VET jag e allergisk,men kan inte låta bli. Hon e världens finaste och mysigaste kattunge.Älskar verkligen katter.
Sen i lördags bjöd vi över min familj på lite fika,bland annat nybakade bullar.Blev klara en halvtimme innan dom kom.
Dom hade med sej en inflyttningspresent till mej ( håller på o flyttar in hos matte). Fick en sån där hög bambu blomma (eller vad d nu heter)..så gulligt så!
Vi hade jätte trevligt, är så skönt och veta att dom gillar Matte jätte mycket.
På kvällen kom Linda & Fredrik över,vi såg på den nya Arkiv X filmen, X files.Den va bra,men inte som jag trodde att den skulle vara. Tyckte att det kunde vara lite mer spänning och hända mer saker.
Men vi hade trevligt ändå.:)
Igår hände inte så mycket,va i min lägenhet och plockade iordning på lite saker , sen gick vi till Milan och åt.
Han åt kyckling-kebab rulle och jag tog en kycking kebab tallrik.MUMS!:)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Tack så mycket:) Blev väldigt nöjd med bilderna själv så:)

2008-09-08 @ 14:19:52
URL: http://fisk33n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0