Seg dag...

Usch..e verkligen seg idag.Orkar fasen inget....kan bero på vädret.:). Idag har jag varit hos mina underbara päron o ätit mat.Fick även respengar av dom...TACK!:).
Sitter och kollar lite på Skistar.com....jag o brorsan funderar på att ta en skidresa i vinter.Hitta ett gör bra erbjudande ,Hundfjälelt i Sälen. Sön-tors då ingår tåg,boende,liftkort och frukost.:).Helt perfekt ju,
Ska bara övertala brorsan me.Får inte tag i han just nu.Men FASEN va kul om det blir av!!!!!!!!
Har aldrig varit i Sälen förut,bara Åre en gång på skolresa. Så jag hoppas verkligen!!Hihihi.....
Det kostade bara ca 2700,tycker inte alls det är farligt.:). Tycker verkligen vi ska slå till..:)

Jag ÄLSKAR vinter och MYCKET snö...så underbart!

Har ni för er en dag som denna då?

Kommentarer
Postat av: Ilona

kika gärna in på min blogg, och senare på bloppisen som det står om i mitt senaste inlägg. hittar du inget nu så kanske senare. :)

2008-11-05 @ 12:43:01
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0