November väder...

Hmmm..det åskade här förut..konstigt.Åska i november liksom?:).Som tur va så va jag inte ensam hemma.Killen jobbar ju kväll denna veckan.Är inte så förtjust i åska.Värst tycker jag det är,om man vaknar sj och det åskar mitt i natten.
Då blir jag lite rädd.Hehe.

Just det,killen fyller år på onsdag.Han ska få frukost på sängen,håller på o funderar på vad ja ska bjuda honom på.Nått speciellt o gått måste d va iallafall:) Vill att han ska minnas denna födelsedagen LÄNGE!hehe...
Vågar inte skriva här vad jag ska ge honom,if han läser.Men kan skriav vad han fick sen på onsdag:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, helt underbar! :)

2008-11-10 @ 20:15:25
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Nectaris

Hejsan!

Jag undrar en sak, vad lyssnar du på för musik? Några speciella band/artister? Låtar?

Skulle vara väldigt roligt att få veta vad olika människor har för olika musiksmak ;D



Ha en fin kväll :)

//NECTARIS

2008-11-10 @ 20:46:29
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0