Konstigt

Hade nyss ute mitt gamla glasbord med fyra stolar på Blocket.se.Fick sålt det tidigare idag.
När jag skulle gå in o ta bort annonsen förut,såg jag att den var nån som  heter Daniel.Som lagt in precis SAMMA bild,allså min bild (på bordet o stolarna),samma dag,samma tid...HUR FAN HAR HAN FÅTT TAG I MIN BILD?
Sen vad det samma pris som jag hadde.KUSLIGT JU!
Den bilden finns ju bara på denna datorn,och på killens mobil....så man undrar ju hur den personen fått tag i bilden.
Han bodde i Lidköping,vilket inte är så långt härifrån....KONSTIGT!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: alva

Hejsan!

Jag vet inte om du minns.. men det var jag som fixade din blogg : )

Jag håller på att arbeta med ett projekt i skolan och jag undrar bara om du skulle kunna svara på en fråga, varför fixade jag din bloggdesign? (och inte ngn annan) oj, den frågan lät lite konstig. jag menar typ, varför inte du fixade den, var det pågrund av tid eller att du inte helt enket vet hur man gör?

Tack, : )

kram Alva.

2008-11-16 @ 14:23:54
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: johanna

din blogg är så tråkig du skriver ju aldrig nått eller lägger upp bilder BORING!

2008-11-17 @ 16:51:28
Postat av: Anonym

Oj dig kan man inte beskylla för att vara den skarpaste kniven i lådan. Kanske höger-klickade han på bilden och valde "kopiera"? Men vad vet jag, jag får hoppas väl hoppas du är ironsik. heee

2008-11-17 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0