Halloweenfesten...

var inte hos killens brorsa,utan hos hans kompis.Men det var skitkul!
Först gick vi till Mattes bror,han bor bara två trappuppgångar bort. Dom höll på o klä ut sej till,till vampyrer.
Gjorde fejkade sår och annat,gör grymt!
Hans syrra var en emo,med mask o i en gör söt kläning.Hon var så fin:)
Jag o matte va ju som sagt pirater.Bilder kommer senare.
Hade på mej en svart,stor tunika och svarta jeans.Vitt brett bälte,en kniv och mössa. Riktigt snyggt.:)
Vi fick skjuts till festen,men alla fick inte plats,så jag o matte fick sitta i bagageutrymmet..hehe.Inte varje dag man gör d.
Men som tur va så körde han sakta,sen så va d inte så långt heller.

Dom som hade festen.hade ordnat värsta halloween stämningen,spindelnät överallt och massa annat.Gör grymt!!
Alla va utklädda,visste typ inte vem som va vem.Men sen kände ja inte så många heller.
En va en styckare,en va död polis mm.Det är ju så det ska va på en fest.Eller hur?
Men blev lite besviken,ja o matte hade med oss rom som vi skulle dela på.MEN,jag fick bara EN klunk,o det va en liiiiten klunk!Fasen va besviken ja blev...han sa att d va ju han som betalat för den.HMMM....han fick pengar av mej.
Men får la skylla på att han va full..jag hade bara två öl och dricka...:(..på hela kvällen.
Medans alla andra söp på...hehe.Men hade kul ändå.Dansade lite o så.
Vi drog till bowlingen,försökte få in hans syrra som bara e femton.Sa hon va arton men glömt legget hemma.
Men självklart så gick det inte.Så hon och hennes kille gick hem.
Vi andra gick in....var inte som ja trodde d skulle va.Trodde d skulle va typ Halloween fest...men nepp..var typ en folkmusik orkester där.JIPPY!!NOT!!
Men vi dansade lite o tjötade.Jag som älskar att bugga blev glad bara ja fick dansa.Även fast d inte va rätt musik.
Vi va inte där så länge.

På vägen hem mötte vi Alicia och Björn....dom körde hem oss.Dom e så gulliga:).TYCKER OM ER:)
När vi väl va hemma åt vi muffins och mjölk.MUMS.:)

Hur va eran halloween?

Kommentarer
Postat av: josefin

Nja har varit sjukt hela helgen, men har haft tid att vila upp mig iallfall, hoppas du också hade det bra. :) kram

2008-11-02 @ 19:45:00
URL: http://joosefinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0