Dagens fynd...

Vart i Skövde idag.Gick in på Gina Tricot,tänkte kolla efter lite billiga kläder till spanien resan.
Hitta tre fynd direkt!Ett långt,tight rött linne med brottar rygg och  ett likadant i ljusrosa,båda 49 kr st:).
Sen hittade jag även en jätte söt tight brun klänning.Med spets lägnst ner,slutar vid knäna.Verkligen helt underbar! Den kosta bara 50 kr!
Blev så glad.Härligt när man lyckas göra sånna fynd ibland.

Har precis pratat med brorsan,ser faktiskt ut som att det kommer bli en Sälen resa i januari eller februari.:).
Blir våran första syskonresa ihop.Ska bli riktigt skönt,vara borta sön-tors och bara åka skidor och ha det trevligt med min lillebror.Killen åker ju inte skidor,än.Plus att han inte har nån chans och få ledigt från jobbet just då.Så han får stanna hemma.Kommer sakna han,men bara bra vara ifrån varandra ibland.
Sen kommer jag ju ha så kul,så kommer nog inte hinna sakna han så mycket.:).

Funderar på att ta en promenad nu snart kanske,annars sitter jag bara här och blir ännu tröttare och segare.
Det är helt sjukt,på dagen och kvällen är jag hur trött som helst.Men när jag ska sova,då kan jag inte somna!:(
Har haft svårt och somna flera nätter nu.Börjar bli jobbigt:(

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Ooh älskar Gina! Och älskar FYND mest av allt. :D Har du inga bilder på grejorna? :)

2008-11-06 @ 21:36:02
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0