Vad ska jag göra???:(

Snyft,suck....:(:(.Min absolut bästa vänn/kusin mår gör dåligt. Inte fysiskt utan psykist. Hon har gjort det ett tag nu.
Men nu har det gått så långt att hon inte orkar träffa någon. Hon sitter där i sin lägenhet,ensam.Har bara sin kille som
enda sällskap.:(.
Men fick höra idag att han har börjat tröttna på henne, för han känner sej låst och fast.Han får inte umgås med nån annan än henne, hon bestämmer ALLT han gör.
Vi  vet hon egentligen inte menar illa.Hon mår ju inte bra.
Men nu är ja rädd att om han gör slut,så kommer ju hon bli ännu sämre. För ett tag sedan hadde hon självmordstankar.
Är livrädd att dom tankarna ska komma upp igen då.:(.......har försökt hjälpa henne.Men hon släpper inte in mej i hennes liv längre.:(.snyft...VA SKA JAG GÖRA????
Tycker så synd om henne....hon blir ju bara sämre o sämre.Känns som jag bara står och kollar på.:(......

VAD SKA JAG GÖRA???INNAN DET ÄR FÖRSENT!!!

Kommentarer
Postat av: bitte

ush måste skriva nått men vet inte vad jag ska skriva. Har vart i en mycket lättaer sits. En föredetta vän till oss båda du vet säkert vem. S jobbigt när man vet att dom pratar om självmord.



Vad säger hennes föräldrar? Går det få dom prata med henne hon behöver ju hjälp.Eller kan han få henne å söka hjölp.

2008-12-05 @ 14:25:41
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: hAnna

Oj, känner så väl igen mig, har själv mått dåligt och har flera bekanta som fortfarande mår väldigt dåligt. Något måste iaf göras, acceptera inte att hon stänger dig ute, låter kanske dumt, men då vet hon att du finns där och att du bryr dig. Skicka iväg ett litet sms kanske o säg att du alltid finns där, och att du vill finnas där för henne... Finns på msn om du vill prata med någon utomstående. samma mail som jag skrev men med hotmail.com i slutet. Kram

2008-12-05 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0