Gott nytt år!!

Då var detta året snart slut. Kan inte fatta det,tiden går ju så otroligt snabbt. För snabbt ibland.
Detta året har varit både bra och dåligt för min del.Hänt en del tråkiga saker,men också många underbara och minnesvärda saker.
Jag och älsklingen har ju tex vart på våran första,men inte sista,resa tillsammans. Det var utan tvekan den bästa veckan i mitt liv!ÄLSKAR DEJ!:)

Sen har ju vi två flyttat ihop,eller jag flyttade in hos han.Det ångrar jag absolut inte.Vi trivs så bra ihop.
Men året har inte bara vart en dans på röda rosor.........
Förlorade jobbet,trivdes gör bra där...så lite tråkigt.Men ska kämpa nu,år 2009 för och få ett jobb.
Tror det ska bli mitt nyår löfte.:)

Sen gick min famor Alice helt oväntat  bort och samma vecka även en gammal klasskompis. Dom begravdes på samma dag,samma kyrkogård.Ibland är livet bara så orättvist!!!:(.....Men är ju så....vi ska alla dö någon dag.
Fast jag själv har vädligt svårt att acceptera det.:(

Så jag ska verkligen försöka göra 2009 till ett fantastiskt och händelserikt år:)
Har ju tex en Sälen resa,tillsammans med brorsan att se fram emot.Åker den 25 januari.Lägntar!
Fast just nu lägntar jag nästan ännu mer till sommaren............

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0