blev ingen matfestival

för att nån viss person helt plötsligt inte ville gå med mej o Mattias.:(.
Men vi hade jätte kul ändå,umgicks med två nära vänner (alicia o björn) istället.
Vi stack till Da vinci och åt thailändsk mat....MUMS säger jag bara.
Jag älskar stark och välkryddat mat.:)
Sen stack vi till Coop och handlade lite,hittade en bok "Drinkar jorden runt", en jätte stor bok.Med massa spännande drinkar i.En del kände man igen,men dom flesta va helt nya.
Ska bli kul och prova några av dom.
Sen åkte vi fyra hem till Mattias och mej, vi drack en gör god drink som han gjorde,med jordgubbar i...mums.....:).
Johanna kom förbi så vi satte på en film, blev Transformation. Den va riktigt bra,inte som jag trodde att den skulle vara.
Jag o Matte drack lite öl och hade det mysigt.:)

Så vi hade en underbar lördag,trots att det inte blev någon Matfestival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0